Regulamin dotyczący zasad zwrotu i wymiany towaru zakupionego w salonach stacjonarnych sieci House

1. Niniejszy Regulamin (dalej "Regulamin") określa zasady zwrotów bądź wymian towaru zakupionego w salonach stacjonarnych sieci House.

2. Regulamin nie dotyczy salonów outletowych i sklepu internetowego, w których sprzedawane są produkty marki House.

3. Użyte w Regulaminie zwroty oznaczają:

a) Sprzedawca – LPP S.A. z siedziba w Gdańsku 80-769, ul. Łąkowa 39/44

b) Towar – wszelkie produkty zakupione w Salonach sieci House, znajdujących się na terytorium Polski

c) Salon sieci House – salon sprzedaży pod marką House znajdujący się na terenie Polski

d) Wymiana Towaru – wymiana zakupionego Towaru na identyczny towar w obrębie rozmiaru bądź koloru

4. Każdemu Konsumentowi umożliwia się dokonanie zwrotu bądź wymiany Towaru zakupionego w Salonie sieci House w terminie do 365 dni od dnia dokonania zakupu (tzn. od dnia następnego od daty ujawnionej na paragonie fiskalnym/Fakturze VAT jako daty sprzedaży) na zasadach wskazanych w Regulaminie. Po upływie ww. terminu nie ma możliwości zwrotu bądź wymiany Towaru. Zwrot dokonywany jest na poniższych warunkach:

a) Konsument ma prawo dokonać zwrotu/wymiany Towaru zakupionego w dowolnym Salonie Stacjonarnym House na terenie Polski w terminie do 30 dni od dnia dokonania zakupu, tzn. od dnia ujawnionego na paragonie fiskalnym jako data sprzedaży. Zwrot rozliczony zostanie w takiej samej formie jak został dokonany zakup.

b) Konsument ma prawo dokonać zwrotu Towaru zakupionego w dowolnym Salonie Stacjonarnym House na terenie Polski w terminie od 31 do 365 dni od dnia dokonania jego zakupu (tzn. od dnia ujawnionego na paragonie fiskalnym jako data sprzedaży). Zwrot rozliczony zostanie tylko i wyłącznie poprzez doładowanie karty podarunkowej o wartość zwracanego towaru.

5. Zwrotowi bądź wymianie podlega Towar, który:

a) nie nosi śladów użytkowania,

b) nie został w żaden sposób uszkodzony,

c) posiada oryginalnie przymocowane wszelkie stałe oznaczenia, w szczególności nieuszkodzone etykiety i metki, w które Sprzedawca zaopatrzył towar oraz które nie noszą śladów usuwania czy ponownego przymocowania,

d) znajduje się w oryginalnym nienaruszonym opakowaniu, jeżeli w takie opakowanie był zaopatrzony,

e) posiada nieuszkodzone wkładki zabezpieczające (dół stroju kąpielowego).

6. Zwrotowi bądź wymianie nie podlega:

a) bielizna (majtki),

b) towar zakupiony w salonach outletowych,

c) towar zakupiony poza granicami Polski,

d) towar zakupiony na szczególnych warunkach, między innymi towar uszkodzony,

e) torby papierowe.

7. Zwrotowi bądź wymianie nie podlega Towar zakupiony w systemie Tax Free, co do którego dokonano zwrotu podatku VAT.

8. Zwrotu bądź wymiany towaru Konsument może dokonać w dowolnym Salonie na terenie Polski, niezależnie od miejsca faktycznego zakupu towaru. Zwrot lub wymiana będą dokonane tylko za okazaniem oryginalnego paragonu fiskalnego lub oryginału Faktury VAT, a w przypadku płatności kartą płatniczą również za okazaniem wydruku potwierdzenia z terminala.

9. Z chwilą przyjęcia towaru do zwrotu, Konsument:

a) Zwraca Sprzedawcy również paragon, o którym mowa w punkcie poprzedzającym. Jeżeli na paragonie znajdowały się również inne towary, Konsument otrzymuje paragon zastępczy. Oryginał paragonu pozostaje u Sprzedawcy.

b) Okazuje Sprzedawcy fakturę VAT bądź podaje Sprzedawcy jej numer, a Sprzedawca wystawia fakturę korygującą.

10. Z chwilą przyjęcia towaru do wymiany, Konsument:

a) Okazuje Sprzedawcy również paragon do wglądu, o którym mowa w punkcie 7. Sprzedawca nanosi adnotację na paragonie o wymianie towaru. Oryginał paragonu pozostaje u Klienta.

b) okazuje Sprzedawcy oryginał Faktury VAT. Konsument otrzymuje Fakturę korygującą. Oryginał Faktury VAT jest zwracany do Konsumenta.

11. Zwrot towaru dokonywany jest za zwrotem uiszczonej przez Konsumenta ceny:

a) w przypadku gdy Konsument płacił za towar gotówką, zwrot następuje w gotówce,

b) w przypadku płatności kartą płatniczą, kredytową lub debetową, zwrot należności następuje na tę samą kartę, którą dokonywano płatności za Towar,

c) w przypadku płatności całej należności za towar Kartą Podarunkową House, zwrot należności jest dokonywany na Kartę Podarunkową,

d) przy płatności bonami Sodexo lub innymi bonami pieniężnymi, które są przyjmowane w Sieci House, zwrot należności następuje na Kartę Podarunkową House.

12. Wszelkie skargi bądź zastrzeżenia w zakresie stosowania Regulaminu należy kierować na piśmie w terminie 3 dni od zaistnienia zdarzenia uzasadniającego skargę na adres Sprzedawcy, wskazany w 3 punkcie Regulaminu.

13. Z Regulaminem można zapoznać się w Salonach sieci House bądź na stronie internetowej www.housebrand.com.

14. Regulamin obowiązuje od dnia 01.01.2020 do odwołania.

Aktualizacja polityki prywatności!

Nieustannie poszukujemy nowych rozwiązań, aby móc lepiej odpowiadać na Twoje oczekiwania podczas korzystania z naszego Serwisu. Szanujemy Twoją prywatność oraz dbamy o ochronę informacji, dlatego w związku z aktualizacją funkcjonowania Serwisu, prosimy Cię o zapoznanie się z nową wersją Polityki Prywatności, gdzie prezentujemy zasady postępowania z danymi osobowymi, zakres ich przetwarzania oraz prawa i obowiązki, jakie w związku z tym Ci przysługują.