Zwrot i Wymiana towaru zakupionego w E-Sklepie

Zamówione produkty możesz zwrócić w salonach stacjonarnych lub odesłać do sklepu internetowego w ciągu 30 dni od daty ich dostarczenia.Jest to warunek konieczny do uzyskania zwrotu gotówki.

 

Masz również możliwość zwrotu produktów w salonach stacjonarnych House w ciągu 365 dni. Wówczas równowartość zakupu zasili Twoją Kartę Podarunkową.

Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, tj. musi posiadać oryginalne etykiety oraz nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania.

Najłatwiej zwrócić produkt w dowolnym sklepie House w Polsce.

Przygotuj tylko produkt do zwrotu oraz informacje, które pozwolą nam potwierdzić dokonanie zakupów – np. paragon, fakturę lub potwierdzenie zamówienia.

Produkty możesz też odesłać do naszego esklepu postępując według wskazówek:

- wypełnij formularz zwrotu dostępny w twoim profilu klienta lub wydrukuj i wypełnij oświadczenie odstąpienia od umowy dostępne na stronie esklepu;

- spakuj produkt/-y do zwrotu – możesz wykorzystać opakowanie, w którym otrzymałeś zamówienie. Możesz też dołączyć paragon, co ułatwi i przyspieszy przeprowadzenie procesu zwrotu należności;

- przesyłką opłaconą z góry odeślij produkt/-y na poniższy adres:

LPP S.A.
Esklep house.pl
ul. Tczewska 2
83-000 Pruszcz Gdański

W ciągu kilku dni po otrzymaniu przez nas paczki otrzymasz zwrot należność za produkt/-y w taki sposób, jak za nie zapłacono (na konto bankowe lub na kartę).

Wymiany towaru możesz dokonać w każdym salonie House w Polsce. Wymiana towaru za pośrednictwem sklepu internetowego polega na zwróceniu produktów zgodnie z procedurą zwrotu i ponownym złożeniu nowego zamówienia.

znajdź zamówienie

DARMOWA DOSTAWA DO SALONÓW STACJONARNYCH - KUPUJ ONLINE!

 

×