Easy! Aż 365 dni na zwrot w House

Kupując w House, masz aż 365 dni na zwrot. Dzięki temu wygodnie przymierzysz zamówione produkty i zdecydujesz, czy spełniają one Twoje oczekiwania!

IMPORTANT INFO! Zwracane itemy nie mogą mieć znamion użytkowania i muszą być oryginalnie ometkowane. Zwrotu dokonać możesz, odsyłając produkty do sklepu online lub BEZPŁATNIE poprzez jeden z naszych salonów stacjonarnych.

Jak działają zwroty do e-sklepu House?

Chcesz zwrócić zamówione produkty do sklepu online? W House masz na to aż 365 dni!

Zapakuj produkty i jeśli możesz, dołącz do paczki wydrukowaną fakturę (czeka w panelu klienta, w szczegółach Twojego zamówienia). Zamiast FV wystarczy też kartka z numerem zamówienia — to przyspieszy całą procedurę. Jeśli zwracasz paczkę w naszym opakowaniu, pamiętaj też o usunięciu starej etykiety adresowej.

Następnie wybierz jedną z najwygodniejszych dla Ciebie metod i odeślij produkty na adres e-sklepu (na koszt własny). Możesz też wypełnić formularz zwrotu dostępny na Twoim Koncie Klienta (w szczegółach zamówienia, pod przyciskiem „zwrot”) i skorzystać z metody wysyłki do e-sklepu, którą House oferuje Ci za darmo. Więcej szczegółów znajdziesz w samym formularzu.

IMPORTANT INFO! Zachowaj potwierdzenie nadania przesyłki aż do momentu rozliczenia Twojego zwrotu. To dowód, że paczka została do nas wysłana. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.

 

Bezpłatny zwrot produktów do sklepu stacjonarnego — jak to działa?

Jak dokonać zwrotu w salonie House? It’s even easier! Zwrot w sklepie jest bezpłatny, nie musisz niczego wypełniać na stronie, a na decyzję masz 365 dni.

Wystarczy, że zabierz ze sobą produkty oraz fakturę — wydrukowaną lub w formie elektronicznej (na urządzeniu mobilnym) lub kartkę z numerem zamówienia, to ułatwi nam procedurę.

Na miejscu pomoże Ci nasz team, dlatego z produktami zgłoś się do kasy. Zwrot środków otrzymasz w postaci, w jakiej dokonano płatności lub na kartę podarunkową, która umożliwi Ci kolejne zakupy w sklepie House.

Potrzebujesz wskazówek dotyczących tego, jak pobrać fakturę z konta klienta? Instrukcję znajdziesz poniżej:

  1. Wejdź na stronę House i wybierz zakładkę MOJE KONTO.
  2. Zaloguj się do konta i wybierz zakładkę MOJE ZAMÓWIENIA.
  3. Przy wybranym zamówieniu rozwiń SZCZEGÓŁY.
  4. Kliknij przycisk: CHCĘ OTRZYMAĆ FAKTURĘ VAT.
  5. W wyświetlonym oknie kliknij DOWNLOAD i pobierz fakturę.

Zwrotu towaru zakupionego w sklepie stacjonarnym House można dokonać przez 365 dni od zakupu. Do 30 dni od zakupu otrzymasz zwrot w postaci, w jakiej została dokonana płatność, a od 31 do 365 dnia zwrot w postaci zasilenia karty podarunkowej do sklepu House.

Wybór padł na płatność odroczoną? Oto, co możesz zrobić

Produkty opłacone przez usługę PayPo, Klarna lub Raty PayU 5x0% możesz zwrócić w ciągu 30 dni, odsyłając przesyłkę opłaconą z góry (na własny koszt) na poniższy adres:

LPP S.A. House

Panattoni Park Tricity South II
Będzieszyn 103
83-000 Będzieszyn

IMPORTANT INFO! Pamiętaj o umieszczeniu numeru zamówienia w informacjach dodatkowych (na etykiecie), to przyspieszy procedurę.

Wybrana metoda płatności nie wyklucza możliwości dokonania bezpłatnego zwrotu w sklepach stacjonarnych.

W ciągu kilku dni od przyjęcia przez nas zwrotu otrzymasz należności za produkt/-y na konto bankowe. Jeśli płatność za te produkty nie została przez Ciebie jeszcze uregulowana, wartość kredytu pomniejszy się o ich koszt.

Aktualizacja polityki prywatności!

Nieustannie poszukujemy nowych rozwiązań, aby móc lepiej odpowiadać na Twoje oczekiwania podczas korzystania z naszego Serwisu. Szanujemy Twoją prywatność oraz dbamy o ochronę informacji, dlatego w związku z aktualizacją funkcjonowania Serwisu, prosimy Cię o zapoznanie się z nową wersją Polityki Prywatności, gdzie prezentujemy zasady postępowania z danymi osobowymi, zakres ich przetwarzania oraz prawa i obowiązki, jakie w związku z tym Ci przysługują.