FAQ - często zadawane pytania

1.     Ile trwa i ile kosztuje dostawa?

Koszt i orientacyjny czas dostawy zależą od wybranej opcji:

  • odbiór w salonie: 1-5 dni roboczych, 0,00 PLN
  • wysyłka do InPost Paczkomat® 24/7: 1-5 dni roboczych, 8,99 PLN (w tym VAT)
  • odbiór w punkcie DHL Parcel (np. Żabka, Inmedio): 1-5 dni roboczych, 8,99 PLN (w tym VAT)
  • dostawa kurierem (płatność online): 1-5 dni roboczych, 9,99 PLN (w tym VAT)
  • dostawa kurierem (płatność za pobraniem): 1-5 dni roboczych, 13,99 PLN (w tym VAT)

Zamówienia od 140 PLN dostarczymy do Ciebie za darmo kurierem, do paczkomatów lub do punktów odbioru.

2.     Jak mam założyć konto w sklepie internetowym HOUSE?
Aby założyć konto w sklepie internetowym, należy kliknąć w ikonkę "Logowanie" dostępną w prawym górnym rogu serwisu, a następnie podać email, imię i nazwisko, nr telefonu oraz hasło. Rejestracji możesz dokonać w ten sam sposób, przechodząc przez kolejne kroki realizacji zamówienia.

3.     Jakie korzyści płyną z założenia konta w sklepie internetowym?
Przede wszystkim możesz zachować adresy dostawy i dane potrzebne do wystawienia faktury, śledzić swoje zamówienie, składać formularze zwrotu i reklamacji oraz łatwiej kontaktować się z Obsługą Klienta w sprawie zamówień.

4.     Czy potrzebuję dodatkowego oprogramowania, aby korzystać ze sklepu internetowego?
Serwis jest dostosowany do przeglądarek: Google Chrome 23 i kolejne wersje przeglądarki, Mozilla Firefox 16 i kolejne wersje przeglądarki, dodatkowe oprogramowane nie jest potrzebne.

5.     Czy ceny w sklepie internetowym i stacjonarnym salonie HOUSE są jednakowe?
Dopuszczamy rozbieżności w przypadku okresowych promocji oraz przecen. Z tego względu ceny poszczególnych produktów w sklepie online i salonach stacjonarnych mogą się różnić.

6.     Jak mogę zapisać się do newslettera?
Do newslettera można zapisać się poprzez kliknięcie w "Join Us" z menu bocznego (dostępne na stronie głównej po lewej stronie) i uzupełnienie formularza lub poprzez oznaczenie pola "zapisz mnie do newslettera" przy finalizowaniu zamówienia.

7.     Jak mogę zrezygnować z newslettera?
Link do wypisania się z newslettera udostępniamy w stopce każdego newslettera.

8.     Co zrobić, gdy nie pamiętam hasła do mojego konta?
W ekranie logowania/rejestracji należy kliknąć w link "zapomniałem hasło", a następnie wpisać adres email podany przy rejestracji. Na ten adres wyślemy link do strony, na której podasz i potwierdzisz nowe hasło.

9.     Jak mogę skontaktować się z Obsługą Klienta?
Z Obsługą Klienta można skontaktować się na dwa sposoby: telefonicznie oraz poprzez wypełnienie formularza kontaktowego dostępnego po kliknięciu w przycisk "FORMULARZ KONTAKTOWY" w menu dolnym. Podobny formularz, ale dotyczący wyłącznie konkretnego zamówienia, dostępny jest w panelu Klienta pod każdym zamówieniem.

10.  Jak mogę dokonać zakupów?
Szczegółowe informacje na temat poprawnego przejścia przez proces zakupowy znajdziesz w zakładce "Jak kupować" [link].

11.  Czy mogę zarezerwować produkt bez kupowania go?
Produkty, które dodajesz do koszyka lub do listy, nie są rezerwowane. Są one zarezerwowane dopiero w momencie opłacenia zamówienia w przypadku płatności online lub w momencie złożenia zamówienia w przypadku płatności za pobraniem.

12.  W jaki sposób mogę się upewnić, że proces zakupów został przeprowadzony poprawnie?
Po zakończeniu zakupów otrzymasz na swoją skrzynkę mailową potwierdzenie złożenia zamówienia, a jego status zmieni się na „w realizacji".

13.  Czy mogę sprawdzić, co się dzieje z moim zamówieniem?
Podstawową informacją o zamówieniu jest przypisany do niego status, który można zobaczyć po zalogowaniu się na swoje konto. Ponadto dla zarejestrowanych użytkowników udostępniamy w koncie Użytkownika opcję śledzenia przesyłki, która przekierowuje do serwisu firmy kurierskiej – bezpośrednio do ekranu zawierającego informację o danej przesyłce.

14.  Co oznaczają statusy zamówień widoczne przy moich zamówieniach w panelu Klienta?
„Nowe” - oznacza, że Twoje zamówienie zostało przyjęte.
„Anulowane” - oznacza, że całe zamówienie zostało anulowane. Jeśli zamówienie było opłacone z góry, po jego anulowaniu pieniądze zostaną zwrócone w ciągu kilku dni od anulowania.
„W realizacji” - oznacza, że zamówienie zostało przekazane do kompletacji.
„Wysłane” - oznacza, że zamówione produkty zostały zapakowane i wysyłane z magazynu pod wskazany przez Ciebie adres.
„Oczekujące na odbiór w salonie” - oznacza, że zamówione produkty są gotowe do odbioru w wybranym przez Ciebie salonie.
„Odebrane” - oznacza, że zamówione produkty zostały odebrane.

15.  Czym jest "śledzenie zamówienia" w moich zamówieniach?
Ta opcja umożliwia sprawdzenie na jakim etapie dostawy jest Twoje zamówienie. Informacje o przesyłce na stronie kuriera można sprawdzić dopiero po wysłaniu paczki z naszego e-sklepu. Przed tym momentem po kliknięciu "śledzenie przesyłki" otrzymasz na stronie kuriera informację, że przesyłka o danym numerze listu przewozowego nie została odnaleziona. Opcja "śledzenie zamówienia" nie jest dostępna dla przesyłek odbieranych w salonach HOUSE.

16.  Czy mogę zmodyfikować lub anulować moje zamówienie?
Niestety nie ma takiej możliwości, dlatego prosimy o rozważne i przemyślane zakupy. Samodzielne anulowanie zamówienia jest dostępne dla osób zalogowanych w sklepie online przez 15 minut od złożenia zamówienia.

17.  Co mam zrobić, jeżeli otrzymam uszkodzony lub niewłaściwy produkt?
Skontaktuj się z Obsługą Klienta. Możesz to zrobić za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego w menu dolnym pod przyciskiem "FORMULARZ KONTAKTOWY" lub w Twoim panelu Klienta przy każdym zamówieniu.

18.  Czym jest "ulubione"?
Lista „Ulubione” przechowuje wybrane przez Ciebie produkty. Do listy można dodawać produkty, które następnie możesz przenieść do koszyka, a jednocześnie produkty dodane do koszyka można przenosić do Ulubionych. Produkty w liście przechowywane są przez 2 tygodnie, niezależnie od tego, czy są dostępne, czy już niedostępne w sprzedaży internetowej.

19.  W którym momencie kwota za zamówienie jest pobierana z mojego konta bankowego?
Kwota, którą przelewasz za zamówienie, jest pobierana z Twojego konta w momencie złożenia zamówienia, jednak przelewana przez serwis PayU na nasze konto dopiero w momencie, gdy zamówienie jest spakowane i gotowe do wysyłki.

Aktualizacja polityki prywatności!

Nieustannie poszukujemy nowych rozwiązań, aby móc lepiej odpowiadać na Twoje oczekiwania podczas korzystania z naszego Serwisu. Szanujemy Twoją prywatność oraz dbamy o ochronę informacji, dlatego w związku z aktualizacją funkcjonowania Serwisu, prosimy Cię o zapoznanie się z nową wersją Polityki Prywatności, gdzie prezentujemy zasady postępowania z danymi osobowymi, zakres ich przetwarzania oraz prawa i obowiązki, jakie w związku z tym Ci przysługują.