Reklamacje

Reklamację dotyczącą wad produktów można składać w ciągu dwóch lat od daty zakupu.

Towary kupione w sklepie internetowym możesz reklamować na dwa sposoby:

Najłatwiej w dowolnym sklepie House w Polsce. Przygotuj tylko produkt do reklamacji oraz informacje, które pozwolą nam potwierdzić dokonanie zakupów – np. fakturę ( można ją pobrać z profilu klienta, w zakładce „Moje Zamówienia” ) lub listę wysyłkową (która jest zawsze załączana z przesyłką).


Produkty możesz też oddać do reklamacji do naszego esklepu postępując według wskazówek:

- Przygotuj  produkt do reklamacji oraz dowód zakupu, które pozwolą nam potwierdzić dokonanie zakupów – np. fakturę ( ktorą otrzymasz w mailu lub możesz ją pobrać z profilu klienta, w zakładce „Moje Zamówienia” ) lub listę wysyłkową (która jest zawsze załączona do paczki z zamówieniem).

- Wypełnij formularz reklamacji dostępny w twoim profilu klienta;

- spakuj produkt/-y i odeślij je przesyłką opłaconą z góry na poniższy adres:

LPP S.A.
Esklep house.pl
ul. Tczewska 2
83-000 Pruszcz Gdański

W ciągu 14 dni po otrzymaniu przez nas paczki rozpatrzymy reklamację i wyślemy Ci informację zwrotną. Jeśli reklamacja zostanie uznana otrzymasz zwrot należności za produkt/y na konto bankowe lub kartę

znajdź zamówienie

 

Klienci będący konsumentami mogą skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w tym również za pomocą platformy ODR, zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich). Platforma ODR jest interaktywną stroną internetową, za pośrednictwem której konsumenci mogą składać skargi. Dostępna jest pod adresem internetowym: http://ec.europa.eu/consumers/odr.

Kup teraz online, a zwrotu możesz dokonać aż do 15 stycznia 2018.

×